כשבית הספר מכריח אותך בכוח ללמוד מקצועות משעממים, זאת המנטרה שרצה לך בראש, ואז מה? אתה מתקדם בחיים ולא לומד… למה? בגלל שלימודים זה משעמם!
הצלקת שבית הספר השאיר
קצת אישי אבל אולי זה יעזור לך… בגלל מחלה שהייתה לי בילדות (FMF מי שמכיר) לא סיימתי 12 שנות לימוד ולא יצאתי עם בגרות מלאה.
תמיד שנאתי ללמוד, וכל הזדמנות שהייתה לי להישאר בבית הייתי קופץ עליה בשתי ידיים.
כשהייתי ניגש למבחנים לא הייתי עובר את ה-60. (ולא הכרתי ציונים כמו 90-100)
וככה יצאתי ״לחיים האמיתיים״ עם 2 מנטרות שהשאירו אותי במקום הרבה זמן:
לימודים זה משעמם.
אני לא מספיק טוב.
מוסדות הלימוד לא נתנו לי סיכוי להצליח… 🏫 (והיום אני מודה להם על זה כל יום)
עם נקודת פתיחה כמו שלי, הייתי יכול לשכוח מלהיות רופא או עורך דין.
אז ברחתי מהלימודים והלכתי לעבוד בעבודות מזדמנות כמו ברמן קפה, שליח, מלצר, ומה לא? 🛵
כל המקצועות שלא מכריחים אותי ללמוד. ולא דורשים סקילים מיוחדים.
כי ״לימודים זה משעמם״. ו-״אני לא מספיק טוב״.
נקודת המפנה
עד ש… מכרו לי את החלום של ״התעשרות מהירה.״ 🤑 והייתי חייב לוותר על המנטרה של ״לימודים זה משעמם״ בשביל ליצור לעצמי עתיד טוב יותר.
אחרי שעשיתי את הקורס להתעשרות מהירה, כמובן שלא התעשרתי… ההפך, העלויות של הקורס הכניסו אותי לחובות. 📑
למדתי. הבנתי שאני יכול ללמוד, אם אני אוהב את מה שאני לומד. ושאני מספיק טוב בשביל להצליח 💪🏻
ההצעה שלי אליך
- תתעסק במה שאתה אוהב
- תמיד תלמד ותתפתח בתחום שלך
- תעביר את הידע ותחדש לקהל העוקבים שלך מהדברים החדשים שלמדת, ככה החומר יצרב לך במוח, ועל הדרך תקבל סמכות של מומחה
טיפ עוצמתי בשיווק
ואם הגעת עד לפה, מגיע לך טיפ עוצמתי בשיווק:
בגלל הצלקת בגב שבית ספר השאיר לרובנו על המילה ״לימודים״, בתור קופירייטר, אתה חייב לברוח מהמילה הזאת…
במקום להגיד ״תלמד״ תשתמש ב- ״תראה, תגלה, תקבל״ 👀
הדברים הקטנים, עושים את ההבדל בגדול.
קריאה נוספת באתר
רוצה ללמוד איך לבנות עסק אונליין רווחי?
בדוק אם אתה מתאים לתוכנית הליווי העסקי של נקסט לבל
לבדיקת התאמה ←



